Afstudeerstage Tanzania, Safari Kenia - Reisverslagen van Liza Bout - WaarBenJij.nu Afstudeerstage Tanzania, Safari Kenia - Reisverslagen van Liza Bout - WaarBenJij.nu

Afstudeerstage Tanzania, Safari Kenia

Voor het afstuderen van mijn verpleegkundige opleiding, zit ik 3 maanden in Tanzania. Hier ga ik mijn afstudeerstage volgen in een ziekenhuis in het dorpje Nyango. Met deze blog stel ik iedereen die het leuk vind op de hoogte van mijn ervaringen en avonturen. Want dat gaan er een hoop zijn.

Recente Reisverslagen:

11 December 2014

De laatste lootjes, dingen delen en naar huis

13 November 2014

Reizen, rust en kinderen

30 Oktober 2014

Verloop stagen en Afrikaans dansfestival

02 Oktober 2014

De eerste stage weken

24 September 2014

Eerste aanraking met Afrika, Tanzania
Liza

Vanaf 14 september 2014 ben ik samen met mijn reisbuddy Demi, voor 4 maanden in Tanzania te vinden. Wij zullen hier onze verpleegkundige afstudeerstage afronden in Negayro. Met deze blog hou ik familie en vrienden op de hoogte van mijn belevingen en bevindingen.

Actief sinds 25 Juni 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6289

Voorgaande reizen:

15 September 2014 - 05 Januari 2015

Afstudeerstage Tanzania, Safari Kenia

25 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: